ab97de0b-1b88-467d-a315-bea67233789c_NYC

Цілі сталого розвитку перетворили на гігантські «тудушки»

1

Креативна агенція Karmarama та некомерційна організація Project Everyone почали рекламну кампанію «Список першочергових завдань світу» (“The World’s To-Do List”), завдання якої — надихати суспільство на досягнення 17 глобальних цілей Організації Об’єднаних Націй у сфері сталого розвитку.

17 цілей у галузі сталого розвитку (ЦСР) спрямовані на подолання бідності, скорочення нерівності й пом’якшення наслідків зміни клімату до 2030 року. Кампанія закликає світових лідерів діяти негайно для досягнення цих цілей, а також спонукає діловий світ не стояти осторонь.

В рамках кампанії ЦСР названі «Списком першочергових завдань світу», щоб нагадати людям, що у нас є програма дій для поліпшення світу. Кожна ціль оформлена як наліпка з написом від руки. Розміщення відбувається у великих містах по всьому світу: на гігантських полотнах, на рекламних щитах, у вигляді проєкцій на фасадах будівель.

Під час Глобального тижня дій для досягнення цілей сталого розвитку (20–26 вересня) до кампанії долучилися деякі з-поміж найбільших світових брендів. Arm, Avanti, Commvault, Diageo, DPDgroup, Google, Mars, NTT, Reckitt, Salesforce, SAP, Unilever і Wood (700 тис. співробітників; медійне охоплення понад 100 млн осіб) — кожна з цих компаній стане поборником однієї з ЦСР. Всі вони працюють над підвищенням обізнаності про ЦУР і проводять корпоративні заходи, спрямовані на їх досягнення. Компанії діляться цифровими й фізичними активами — фасадами офісних будівель, рекламним і соцмедійним інвентарем, місцем на корпоративних вебсайтах — для розміщення інформації про ЦСР.