TikTok використовує зовнішню рекламу, щоб привернути увагу до незалежних виконавців
За допомогою OOH-реклами на вулицях британських міст TikTok знайомить широку громадськість з виконавцями, які не мають контракту з лейблами звукозапису.
Перехожі в Глазго, Ліверпулі та Брістолі можуть сканувати QR-коди на рекламних сюжетах, щоб перейти до підбірки незалежних музикантів на TikTok.
У такий спосіб сервіс використовує власні можливості, щоб дати початківцям перевагу у висококонкурентній музичній індустрії, піднімаючи на поверхню тих, на кого точно варто звернути увагу.
TikTok завів у додатку спеціальну сторінку «Знайди незалежних», завдання якої допомогти виконавцям знайти аудиторію. А щоб про це дізналося якомога більше людей, сервіс зважився відкрити свою замкнуту екосистему й вийти на вулиці британських міст.
Локації для розміщення підібрані поблизу до місць проведення музичних заходів. Це, зокрема, Brixton Academy в Лондоні та The Apollo в Манчестері.