16263338523268

Апокаліптичні білборди заманюють на перегляд фільму і «руйнують» архітектурні пам’ятки Скандинавії

1

В країнах Скандинавії до виходу в прокат фільму «Війна завтрашнього дня» (The Tomorrow War від Amazon Prime) незалежна креативна агенція Small створила «Білборди завтрашнього дня», які «руйнують» архітектурні пам’ятки.

Ця зовнішня реклама була стратегічно розміщена поряд із відповідними іконічними спорудами скандинавських країн. Білборди ці показують начебто наслідки вторгнення інопланетян в 2051 році, про яке, власне, і йдеться у фільмі.

Кампанія охоплює Данію, Фінляндію, Норвегію та Швецію. І, відповідно, їх пам’ятки архітектури: від Копенгагенської ратуші до Арктичного собору в місті Тромсе.

Агенція Small, так би мовити, перенесла «Війну завтрашнього дня» на територію Скандинавії, показавши, як виглядатимуть найвідоміші її місця, якщо інопланетяни таки вторгнуться на Землю десь років через тридцять.

Ми пишаємося цією співпрацею з Amazon Prime Video Nordics. Разом із нашим клієнтом ми хотіли дійсно вразити жителів Скандинавії, показавши їм, що напад інопланетян здатен скоїти з місцями, які вони люблять найбільше — їхніми містами. Кращого способу зробити це, ніж за допомогою зовнішньої реклами, годі й шукати. Адже локація тут — головне. Завдяки тісній колаборації з нашою медіаагенцією, ми знайшли такі рекламні локації, які дозволять всім перехожим порівняти знамениті будівлі зараз та у 2051 році, після вторгнення інопланетян. Білборди, що «руйнують» архітектурні пам’ятки, були створені з допомогою креативників з Collage та Single Frame. Ці захопливі та похмурі зображення мали на меті буквально приголомшити людей так, щоб вони зупинилися.Лука Паннезе і Лука Лоренціні, співзасновники Small