Лише третина британців довіряє брендам, чию продукцію споживає, — дослідження Clear Channel і JCDecaux
Оператори OOH-реклами Clear Channel і JCDecaux опублікували результати опитування тисячі британців про довіру до брендів. Дослідження показало, що тільки 34% споживачів довіряють брендам, товарами яких користуються. При цьому 81% стверджують, що довіра — вирішальний фактор прийняття рішення про покупку.
Споживачі найбільше значення надають якості продукції (76%), співвідношенню ціни і якості (72%) і прозорості інформаційної політики (61%). Справедливе ціноутворення (61%) і відсутність прихованих витрат (60%) теж важливі.
Менш значущими виявилися соціальна відповідальність (56%), екологічна стійкість (56%) і етика (55%) — всі вони опустилися в нижню частину списку пріоритетів британців. Також респонденти висловили низький рівень довіри до інфлюенсерів і публічних осіб — тільки кожен п’ятий заявив, що схильний довіряти бренду, що використовує у своїй рекламі знаменитостей.
1 | Якість продукції | 76% |
2 | Співвідношення ціна/якість | 72% |
3 | Інформаційна прозорість | 61% |
4 | Справедливе ціноутворення | 61% |
5 | Відсутність прихованих витрат | 60% |
6 | Інновації | 60% |
7 | Щирість | 59% |
8 | Дотримання конфіденційності | 57% |
9 | Несуперечність | 56% |
10 | Соціальна відповідальність | 56% |
11 | Екологічна стійкість | 56% |
12 | Відкрита комунікація | 56% |
13 | Етичність | 55% |
14 | Повноцінне післяпродажне обслуговування | 51% |
15 | Приємний досвід взаємодії з компанією | 51% |
Співдиректор Clear Channel UK Річард Бон зазначив, що зниження довіри пов’язане з пандемією: «Велика частина західного світу провела останній рік в ізоляції, і люди були бомбардовані нескінченним потоком новин, повідомлень і реклами. З такими обсягами контенту споживачам і брендам може бути важко зрозуміти, що працює найкраще і чому можна довіряти».