Лише третина британців довіряє брендам, чию продукцію споживає, — дослідження Clear Channel і JCDecaux

1

Оператори OOH-реклами Clear Channel і JCDecaux опублікували результати опитування тисячі британців про довіру до брендів. Дослідження показало, що тільки 34% споживачів довіряють брендам, товарами яких користуються. При цьому 81% стверджують, що довіра — вирішальний фактор прийняття рішення про покупку.

Споживачі найбільше значення надають якості продукції (76%), співвідношенню ціни і якості (72%) і прозорості інформаційної політики (61%). Справедливе ціноутворення (61%) і відсутність прихованих витрат (60%) теж важливі.

Менш значущими виявилися соціальна відповідальність (56%), екологічна стійкість (56%) і етика (55%) — всі вони опустилися в нижню частину списку пріоритетів британців. Також респонденти висловили низький рівень довіри до інфлюенсерів і публічних осіб — тільки кожен п’ятий заявив, що схильний довіряти бренду, що використовує у своїй рекламі знаменитостей.

1 Якість продукції 76%
2 Співвідношення ціна/якість 72%
3 Інформаційна прозорість 61%
4 Справедливе ціноутворення 61%
5 Відсутність прихованих витрат 60%
6 Інновації 60%
7 Щирість 59%
8 Дотримання конфіденційності 57%
9 Несуперечність 56%
10 Соціальна відповідальність 56%
11 Екологічна стійкість 56%
12 Відкрита комунікація 56%
13 Етичність 55%
14 Повноцінне післяпродажне обслуговування 51%
15 Приємний досвід взаємодії з компанією 51%

Співдиректор Clear Channel UK Річард Бон зазначив, що зниження довіри пов’язане з пандемією: «Велика частина західного світу провела останній рік в ізоляції, і люди були бомбардовані нескінченним потоком новин, повідомлень і реклами. З такими обсягами контенту споживачам і брендам може бути важко зрозуміти, що працює найкраще і чому можна довіряти».