Попит на алгоритмічну DOOH-рекламу зростає, — Vistar Media

1

Vistar Media, постачальник рішень для програматик DOOH-реклами (pDOOH), повідомив про стрімке збільшення кількості транзакцій у 2021 році. За звітний період маркетплейс Vistar реалізував 20,3 тис. pDOOH-кампаній для 1,5 тис. рекламодавців. Сукупний бюджет розміщень склав майже 200 млн доларів.

За даними Vistar Media, істотно збільшується й обсяг медійних інвестицій на рівні окремо взятих компаній. Тільки в США вісімнадцять брендів направили в pDOOH кожен понад 1 млн доларів, а більша частина з них — понад 2 млн. Це свідчить про те, що програматик DOOH-реклама стає ключовим елементом медійних стратегій брендів.

Крім розвитку алгоритмічної торгівлі у 2021 році зафіксовано й збільшення інвестицій операторів OOH-реклами в програмне забезпечення. Так, рекламним сервером Vistar Media послуговуються найбільш розвинені мережі Digital Signage у світі, включаючи Coinstar, GSTV, Octopus, Pursuant Health, Redbox, Topgolf, Vibenomics, Volta and Zoom Media.