VW Hello Confidence_1

Паралельне паркування може стати кошмаром, тож Volkswagen створив рекламу в стилістиці постерів до фільмів жахів

12

Водіння може супроводжуватися тривогою і страхом — і це попри те, що епоха летючих автомобілів навіть не почалася.

Згідно з результатами дослідження Volkswagen, 79% австралійців сповнюються тривоги за кермом. Так, наприклад, 59% опитаних страшаться паралельного паркування — ніяковіють перед можливістю затримати рух або їм боязно зачепити іншу автівку.

Тож у новій кампанії Tiguan австралійський підрозділ Volkswagen реагує на деякі поширені водійські страхи. Створена агентством DDB Sydney зовнішня реклама запозичує стилістику постерів до фільмів жахів. Вона розповідає про повсякденні ситуації на дорозі, що від них водіїв може обійняти холодом. Це паралельне паркування, гігантська кільцева розв’язка, пішоходи, виїзд на чотирисмугове шосе.

Рекламні сюжети створив канадський художник Метт Раян Тобін, автор постерів до фільмів Disney, Marvel, 20th Television і Warner Brothers.

OOH-кампанія проходить в рамках маркетингової комунікації “Life feels better in a Volkswagen”.