WARC logo

OOH-реклама повернулася до зростання

1

Глобальний ринок out of home реклами повернувся до зростання. У червні WARC зафіксував позитивну динаміку бюджетів в OOH — вперше з початку пандемії. Global Marketing Index (GMI) сегмента склав 51,1 (індекс нижче 50,0 означає падіння, вище 50,0 — зростання).

Свої найкращі показники продемонстрували також digital (GMI 74,9), мобільна реклама (GMI 73,4) і ТБ (GMI 58). Радіо та преса, хоча й залишаються в мінусі, сильно сповільнили падіння (GMI 48,2 і 39 відповідно).

Зростання маркетингових бюджетів спостерігалося у всіх регіонах, що вимірюються WARC. У червні кращу динаміку показали Європа й обидві Америки, тоді як Азійсько-Тихоокеанський регіон дещо сповільнився після стрімкого зростання в кінці 2020-го — початку 2021 р.

Майже одночасно власний прогноз по цифровій OOH-рекламі представила SaaS-платформа Alfi. Компанія очікує, що до 2026 р. витрати рекламодавців на DOOH досягнуть $50 млрд. Згідно з опитуванням топменеджерів з рекламної галузі, 95% очікують зростання DOOH в найближчі два роки, при цьому половина бачить передумови до значного збільшення бюджетів.