What are you Searching for this Summer_6

Літні пошукові запити в зовнішній рекламі Google

25

Google загострює увагу на власній значущості в повсякденному бутті британців, показуючи, як після довгих місяців карантину пошуковий сервіс допомагає людям взяти від літа якщо не все, то максимум.

Кампанія проходить в рамках маркетингової комунікації «What are you searching for this Summer?» («Що ви шукаєте цього літа?»), куди крім OOH-компонента входить й активність в інтернеті. Реклама нагадує громадськості про роль, що Google відіграє в нашій повсякденності, відповідаючи на численні запитання і всіляко спрощуючи життя. Дуже зручна, треба відзначити, стратегія в часи, коли компанія бере участь у безлічі антимонопольних розглядів і потребує громадської підтримки.

Рекламні сюжети грають на неспокої та жаги до подорожей, що відчуваються в суспільстві після ізоляції; пошуковик в цих сюжетах виконує роль джерела «нормальності». В основу креативу лягли ефектні фотографії й фрази на кшталт «купити краще печиво», «куди сходити на перше побачення», й, звісно, «готель поруч».

 

Кампанія також включає емоційний ролик, опублікований трохи раніше, в червні.

Творчий задум кампанії належить креативній агенції Uncommon. Медіапланування здійснено агенціями OMD, OMG і Talon Outdoor.