World Vision Finland_9

У Фінляндії запустили рекламу вигаданою мовою для боротьби з неписьменністю

2

Благодійна організація World Vision Finland і агенція TBWA\Helsinki запустили кампанію для привернення уваги до проблеми неписьменності. Для цього розмістили OOH-рекламу з написами вигаданою мовою.

За даними Організації Об’єднаних Націй, 773 млн осіб у світі немає доступу до освіти. Закриття шкіл через пандемію призвело до перебоїв у навчанні 62,3% учнів у світі. Це понад 1 млрд осіб.

Фінська філія благодійної організації World Vision і агенція TBWA\Helsinki вирішили звернути увагу людей на цю проблему. Вони придумали розміщувати рекламу вигаданою мовою. Це допомагає передати збентеження, яке щодня відчувають люди, які не вміють читати.

World Vision Finland і TBWA\Helsinki домовилися з декількома брендами провести рекламну кампанію з написами вигаданою мовою. В ініціативі також взяли участь відомі люди. Наприклад, фінська письменниця і телеведуча Лора Фріман опублікувала пост в Instagram з підписом мовою, що не існує.

Кампанія пройшла у великодні вихідні по всій Фінляндії. Пости та OOH-реклама вигаданою мовою викликали подив у перехожих і користувачів соцмереж. Багато хто не міг зрозуміти, чи була така реклама навмисною або хтось просто помилився.