Yahoo

Yahoo допомагає оцінити вплив DOOH на продажі

22

Yahoo вивела на ринок рішення In-Flight Sales Analysis (ISA) для сегмента DOOH-реклами. Технологія дозволяє рекламодавцям зіставляти обсяг онлайн- і офлайн-продажів з експонуванням DOOH-реклами, а також вимірювати й оптимізувати ефективність відповідних кампаній практично в режимі реального часу. Рішення працює на основі інтеграції даних надійних постачальників: Catalina, Epsilon, IRI та NCSolutions.

Згідно з результатами власного дослідження Yahoo (2020), 91% рекламодавців вважають, що DOOH сприяє підвищенню значень ключових показників ефективності як у верхній, так і нижній частинах маркетингової воронки, а саме — обізнаності про бренд і конверсії/продажів. Показники нижньої частини воронки, наприклад, обсяг продажів визначаються, як правило, через кілька тижнів по завершенню кампанії. Однак за допомогою Yahoo ISA рекламодавці можуть оцінювати ефективність DOOH-кампанії, що триває, й мало не в режимі реального часу оптимізувати її. Yahoo ISA вже довіряють рекламодавці в таких каналах, як video, display, native, audio і CTV. Тепер, поширивши рішення на DOOH, Yahoo надає рекламодавцям більш цілісний погляд на медіамікс.

ISA для DOOH використовує дані про місцеперебування мобільних пристроїв для прогнозування того, які з них опиняться в зоні видимості DOOH-реклами. Потім результат прогнозування зіставляється з відомостями про обсяг продажів, що надаються надійними постачальниками даних.

Переваги рішення Yahoo

  • Вибір і контроль. Рекламодавці самі вирішують, з яким постачальником даних співпрацювати
  • Ідентифікація, що відповідає вимогам завтрашнього дня. Завдяки оперативній сумісності між партнерами, що забезпечується технологією Yahoo ConnectID, рекламодавці можуть бути впевнені в тому, що в «безкуковому» майбутньому масштаб їх комунікації не скоротиться
  • Омніканальність. За допомогою Yahoo DSP рекламодавці можуть аналізувати ефективність в таких каналах, як video, display, native, audio, CTV та DOOH
  • Корисна аналітика. Зібрана інформація має практичну цінність: рекламодавці отримують можливість оперативно приймати оптимізаційні рішення протягом всієї кампанії

Yahoo пропонує комплексне рішення для DOOH, як частину єдиного технологічного стека, надаючи таким чином повний набір інструментів для купівлі, а також інтеграцію з власниками інвентарю, в число яких входять найбільші в галузі оператори DOOH-реклами.