VIOOH та Ubimo спільними зусиллями продаватимуть цифровий інвентар JCDecaux в США
Ubimo, постачальник рішень в області продажів, планування, вимірювання та алгоритмічної купівлі out of home медіа, почав співпрацю з платформою для алгоритмічної торгівлі DOOH-інвентарем VIOOH. В результаті партнерства в агентств і рекламодавців з’явиться доступ до інвентарю оператора JCDecaux North America, що представлений на платформі VIOOH.
Завдяки геолокаційній аналітиці Ubimo, що складається з багатьох наборів даних (в тому числі ексклюзивні дані Quotient про продажі та наміри зробити покупку), покупці медіа зможуть планувати кампанії більш ефективно. Доступ до подібної аналітики дозволить рекламодавцям точніше розуміти поведінку споживачів і звертатися до аудиторії там і тоді, коли вона буде готова сприймати повідомлення бренду.
З підключенням SSP VIOOH до DSP Ubimo у рекламодавців з’явиться доступ до високоякісного інвентарю JCDecaux в найбільших містах США, включаючи Нью-Йорк, Чикаго і Бостон.