BBC A Perfect Planet_2

BBC підпалила власні білборди на підтримку екологічного проєкту

2

Для просування циклу екологічних програм сера Девіда Аттенборо «Ідеальна планета» BBC Creative задіяв власні білборди, щоб наочно продемонструвати, що саме люди є руйнівною силою на планеті. Шалений успіх кампанії довів, що зовнішня реклама все ще може мати неабиякий вплив. Навіть тоді, коли через пандемію всі сидять по домівках.

Незвичне завдання

Коли команда BBC Creative отримала завдання просувати цей новий серіал, вона швидко зрозуміла, що бриф був набагато важчий, ніж зазвичай. «Корпорація ВВС хотіла, щоб це була більш масштабна кампанія, зосереджена не на передачі, а на зміні клімату взагалі, — ділиться враженнями креатор кампанії Майкл Цім. — Потрібно було, щоб до виходу серіалу ми створили відповідну атмосферу, відповідний настрій. Тож, на відміну від звичних трейлерів серіалу та кампаній з його просування, нам довелося шукати інше рішення, насправді прикольне, яке б розірвало мізки».

Ідеальне рішення

Джеймс Крос, креативний директор BBC Creative, впевнений, що кампанія має шокувати. «Треба було підкреслити той факт, що серіали BBC про природу — це не тільки розповіді про кумедних тварин та всілякі екзотичні дива. Насправді ця кампанія — серйозний меседж, які схильна зараз висвітлювати корпорація», — наполягає він.

І ось у листопаді команда BBC Creative разом із Talon Outdoor приступила до роботи, просуваючи серію за допомогою багатьох білбордів, встановлених по всій Великій Британії. Спочатку на білбордах були представлені милі тваринки, зняті в серіалі. Було також створено тривалий трейлер, що охоплює чотири серії — океани, вулкан, сонце, людей та погоду.

Потім команда придумала трюк, який мав відбутися в кінці серіалу. Вони раптово змінювали постери на білбордах. У результаті складалося враження, що постери нібито розірвали. Так креатори BBC Creative прагнули показати, як люди можуть розірвати цю планету на частини.

Креатори визнають, що вивчення фотобанку зображень, наданих знімальною групою серіалу A Perfect Planet, було довгим процесом. Треба було не лише знайти потрібні образи для першого випуску білбордів, але й знайти ідеальне поєднання з фінальними шоковими зображеннями.

«Ми спробували безліч зображень різних риб та ведмедів коала, — згадує Цім. — Ми постійно експериментували з дизайнерами, щоб правильно підібрати відповідність. Зображення риби повинно було збігатися з зображенням пляшки, а зображення дерева з мавпою мусило бути оточеним палаючим лісом, щоб справити найбільше враження. Тож знадобився деякий час, щоб отримати правильне поєдання усіх форматів».

Дим без вогню

Один із рекламних щитів був розроблений, щоб виглядати так, ніби його підпалили. Це сміливо показало б, що пожежа знищує середовища існування. Так виникла ідея задіяти на білборді димову машину. Для цієї акції було обрано білборд у центрі Манчестера.

Talon Outdoor не відразу погодилися з ідеєю димової машини. Зрештою, білборд, який димить, міг викликати проблеми з пожежною службою Манчестера. Тому напередодні встановлення рекламного щита була проведена ретельна оцінка ризиків, а пожежно-рятувальна служба Манчестера отримала повну інформацію і дала дозвіл на використання димової машини на білборді протягом 30-ти хвилин.

Іншим вирішальним фактором була природа самих легкозаймистих матеріалів. «Очевидно, що якщо ми проводимо кампанію з підвищення обізнаності про кліматичну кризу, ми не можемо використовувати шкідливий пластик, — пояснює креаторка Рейчел Майлз. — Отже, все, що ви бачите на цьому білборді, можна на 100% переробити».

В процесі друку постерів команда використовувала екологічні, нетоксичні фарби, тоді як панелі дисплея та банерні матеріали повністю піддавались вторинній переробці, як і деревина, яка використовувалася для побудови рами. А для створення диму була використана екологічна рідина на водній основі.

Цей ефект викликає у спостерігача потрібну реакцію, але не настільки шокуючу, щоб відвести погляд. Крос пояснює, що застосування правильної кількості коефіцієнта шоку було надзвичайно важливим, вказуючи, що, хоча відоме зображення пожежі підвищувало обізнаність про тяжкість цієї проблеми в Австралії, такі зображення були б надто екстремальними для ВВС.

Крім цієї кампанії, команда також підпалила оригінальний відеотрейлер, щоб наголосити на серйозності свого меседжу. Таким чином, сюжети з білбордів BBC проникли в кожен дім і дісталися тих, хто замкнувся всередині на час пандемії. Ідеальний прийом, щоб нагадати людям про нашу ідеальну планету.