Excessive copy billboard

Як переконувати рекламодавців, що сюжет не має містити все на світі

0

Мелоді Робертс, засновниця та креативна директорка Out Of Home Creative

Старший віцепрезидент з продажу однієї компанії написав мені: «Для мене чи не найскладніше — пояснювати клієнтам, що сюжет для білборда не має бути захаращеним. У нас відбуваються виснажливі розмови про те, чому це важливо. Я постійно балансую на межі того, щоб не нашкодити стосункам і бізнесу, але намагаюся бути наполегливим, коли бачу надлишковість. Хотілося б сказати, що я здобуваю перемогу в цих розмовах, але часто клієнт впертий і посилається на те, як він успішно робив те саме раніше. Чи знайшли ви ефективний спосіб обстоювати позицію, навчати та переконувати у дискусіях про захаращеність сюжетів?»

Оскільки компанії по-різному підходять до творчого процесу, а потреби рекламодавців різняться, універсального рішення не існує. Але, сподіваюсь, деякі з наступних порад допоможуть.

Баталії через надмірність

Почніть з того, щоб дізнатись у клієнта про специфіку його галузі та розкажіть про особливості своєї; під час обговорення варто бути відвертим. Щоб радити клієнтам утримуватися від використання елементів, до яких вони звикли, потрібно пояснювати їм, як застосовувати OOH-рекламу ефективно. Це відкриває шлях до здорової дискусії, створює довіру та уможливлює розробку креативних ідей, що базуються на отриманій інформації.

Рекламодавці зазвичай дають творчу свободу і довіряють, коли бачать успішну рекламу вашого авторства, тому підкріплюйте поради візуальними матеріалами.

Від конфронтації до едукації

Більшість клієнтів стають більш схильними до сприйняття, коли бачать, що ми їм пояснюємо. Ми можемо пояснити, чому викинути певний елемент краще, ніж залишити його, проте саме демонстрація того, як найкраще використати рекламний простір, дає кращі результати. Покажіть їм сюжет, де враховані всі їх побажання, потім покажіть сюжет з урахуванням ваших порад, а потім — третій концептуальний варіант. Клієнти часто обирають концептуальні ідеї, а не захаращений варіант.

Якщо у вас немає штатного дизайнера чи всеосяжного портфоліо, пошукайте приклади в інтернеті та продемонструйте їх, незалежно від того, чи відносяться вони до тієї самої категорії бізнесу. Це допоможе пояснити, чому саме ви рекомендуєте щось вилучити.

Попросіть клієнтів уявити себе на місці водія і розповісти, як вони хочуть, щоб реклама вплинула на них. Звідти обговорення перейде до того, що в сюжеті має бути обов’язково, а відтак надасть вам можливість усунути непотрібну інформацію.

Покажіть приклади

Colwell Law, рекламодавець-новачок в OOH-рекламі, звернувся до мене з проханням переробити кампанію, оскільки вони вважали, що креатив, створений оператором, не відображає стиль або тон, який вони собі уявляли. Збагнувши, чого вони прагнули, стало зрозуміло, що не захаращений варіант з більш ефектним зображенням, з вищою контрастністю, без гігантського логотипа дасть результат, що буде більш разючим і донесе ту саму ідею.