Керівний склад та задачі Індустріального комітету зовнішньої реклами в 2021 році

0

Рішенням загальних зборів засновників ІКЗР головою Комітету у 2021 році переобрано Ларису Булатову, директорку ТОВ «Перехід Аутдор», яка очолювала організацію торік. Технічний комітет ІКЗР очолив Юрій Герасьов, стратег BigMedia групи BigBoard.

Попри складнощі минулого року, ІКЗР виконав усі поставлені завдання, однак Digital, що просто увірвався в царину зовнішньої реклами, ставить перед галузевим об’єднанням нові виклики. На початок 2020 року частка цифрових панелей складала 0,22% серед всіх форматів зовнішньої реклами, а вже на кінець минулого року збільшилась до 4,5%.

Протягом останніх кількох років зовнішня реклама демонструє стрімке зростання цифрового інвентарю, і ця тенденція триватиме у 2021 році. Тому актуальною є модернізація досліджень з урахуванням новітніх технологій щодо вимірювання ефективності саме цифрових носіїв, дослідження транспортних і пасажиропотоків у режимі реального часу, а також імплементація даних по цифровому інвентарю в комплексну кампанію для побудови достатнього охоплення аудиторії рекламного повідомлення на ефективній частоті. Ми також продовжимо роботу по стандартизації способів продажу та купівлі цифрових панелей. ІКЗР формує правила роботи для всього ринку, на наші стандарти продажів і модернізовані дослідження очікують у багатьох містах України, де цифровий інвентар встановлюють не тільки національні, а й локальні оператори.Лариса Булатова, голова ІКЗР

Під керівництвом Юрія Герасьова технічний комітет ІКЗР продовжить працювати над вдосконаленням Reach & Frequency моделі, а також системи розрахунку показників динамічних носіїв з врахуванням середніх швидкостей руху різних пасажиропотоків та додаванням нічної аудиторії.

Також в цьому році ІКЗР має намір перейти на нову систему звітності по ринку на платформі Power BI.