Керівництво й завдання Індустріального комітету зовнішньої реклами в 2022 році

54

Індустріальний комітет зовнішньої реклами України очолив директор BigBoard. Керівниками провідних підрозділів обрано співробітників операторів «Октагон-Аутдор» і «РТМ-Україна».

«Головним напрямком роботи Індустріального комітету у 2022 році лишається розвиток досліджень зовнішньої реклами. Час не стоїть на місці, ринок реклами стрімко змінюється, діджиталізується і вимагає так само сучасних і точних вимірів. У тому, що протягом 11 років дослідження Outdoor-медіа України є одними з найякісніших, з високим рівнем довіри з боку операторів і рекламодавців, безумовна заслуга всіх компаній, учасників ІКЗР, — вважає голова комітету Юрій Чаруха. — У 2022 році ІКЗР зосередиться на вдосконаленні методології й верифікації в дослідженнях цифрової зовнішньої реклами, тут ми бачимо великі перспективи для розвитку Digital OOH з його гнучкістю, можливостями таргетингу, використанням новітнього креативу і технологій».

Вадим Гусаченко, керівник інформаційно-аналітичного відділу «Октагон-Аутдор», очолив роботу технічного комітету ІКЗР: «До складу техкому входять кращі аналітики й IT-фахівці компаній-учасників ІКЗР. Разом із дослідником ринку DOORS Consulting ми продовжимо спільний пошук кращих індустріальних рішень для обчислення і представлення даних ринку зовнішньої реклами. Одним із завдань цього року є перерахування пасажиропотоків у Києві з контролем та верифікацією результатів з боку учасників ІКЗР».

Роботою PR-комітету ІКЗР керуватиме PR-директорка «РТМ-Україна» Тетяна Денисюк: «В агенцій і операторів, що входять до ІКЗР, є чимало прикладів ефективних кампаній, власної аналітики й розробок, які підтверджують значущість досліджень зовнішньої реклами. Хочемо ділитися таким досвідом із ринком; також розповідатимемо про тенденції розвитку OOH та DOOH і про поточну роботу ІКЗР для реалізації поставлених завдань».