Ipsos оновить галузеві вимірювання в Австралії

1

Австралійська асоціація зовнішньої реклами (OMA) залучає міжнародну дослідницьку компанію lpsos для оновлення системи галузевих вимірювань MOVE.

Покращена система охопить всі формати носіїв у всіх сегментах out of home медіа по всій країні. З оновленням в MOVE з’явиться можливість відстежувати сезонні та місячні коливання аудиторії. В цілому в систему потрапить понад 100 тис. рекламних локацій.

Залучення Ipsos є черговим етапом програми розвитку галузевих досліджень в Австралії із бюджетом 10 млн доларів. Перший етап розпочався в липні 2019 року з дослідницького проєкту в області нейробіології, метою якого є оцінка залученості аудиторії засобами цифрової та класичної OOH-реклами в різних сегментах і форматах цього медіа. Якісний аналіз покликаний визначити величину впливу класичної та цифрової OOH-реклами для обґрунтування дієвості кампаній. В результаті на зміну використовуваному зараз кількісному показнику OTS (Opportunity To See, можливість побачити рекламне повідомлення) прийде VAC (Visibility Adjusted Contacts, кількість рекламних контактів з урахуванням факторів огляду).

Оновлення включатиме й нову систему звітності з вебінтерфейсом. Поточні апдейти відомостей про аудиторію будуть проводитися часто і випускатися щоквартально.

В основу системи галузевих вимірювань покладено два нововведення. Перше стосується точного пасивного вимірювання з використанням декількох датчиків. Друге — використання супермасивів даних, що надходять з різних джерел: великомасштабного дослідження поїздок, даних про мобільність населення, офіційних даних про автомобільні та пішохідні потоки. Все це істотно змінить вимірювання аудиторії OOH-реклами в Австралії.

OMA спільно з транспортною консалтинговою компанією Veitch Lister Consulting, що свого часу й розробила MOVE, будуть використовувати накопичені дані для створення розширеної прогностичної моделі пересувань. Вона забезпечить докладні відомості про транспортні потоки з урахуванням сезонних змін і з середніми показниками аудиторії для всіх форматів як назовні, так і в приміщеннях.

Очікується, що створення і тестування нової системи галузевих вимірювань потребуватиме два роки. Введення в експлуатацію заплановано на 2023 рік.