Dentsu та OOH Capital домовились про довгострокову співпрацю
Партнерство між рекламно-комунікаційним холдингом та консалтинговою компанією має на меті створення взаємовигідних рішень для брендів, підприємств роздрібної торгівлі та органів місцевого самоврядування через розкриття рекламного потенціалу локацій.
Співпраця розширить пропозицію послуг dentsu у сфері Out Of Home реклами шляхом інтеграції досвіду та можливостей OOH Capital — від оцінювання та комерціалізації рекламних активів до використання даних і технологій для сприяння реалізації концепції розумного міста.
Одним з пріоритетів спільної роботи стане обслуговування великої кількості клієнтів агенцій Carat, dentsu X та iProspect з категорії роздрібної торгівлі.
Партнерство сприятиме подальшій трансформації бізнесу dentsu, спрямованій на підвищення цінності послуг для означеної категорії клієнтів, які своєю чергою прагнуть покращити купівельний досвід споживачів.
Ринок OOH-реклами продовжує зростати завдяки прискореній цифровізації, досягненням у сфері рекламних технологій та прогресу у вимірюванні — всьому, що дозволяє OOH-рекламі органічно вбудовуватись в омніканальну маркетингову комунікацію брендів.
Завдяки новій співпраці у брендів має з’явитися більше можливостей у царині OOH-реклами, як від використання її в медіаміксі, так і в ролі додаткового джерела доходу від розміщення рекламних носіїв на території.