OAAA_letter_logo

Понад дві третини американців помічають OOH-рекламу на шляху до магазину, — дослідження

8

Опитування „OOH Impact: Retail & Influencer Marketing“, проведене Американською асоціацією OOH-реклами та Morning Consult, показує, що OOH-реклама привертає увагу дорослих американців щоразу, коли вони прямують до магазину. Понад дві третини (68%) стверджують, що помічають OOH-рекламу дорогою до магазину, і стільки ж — що помічають її дуже близько до магазину або безпосередньо біля нього. Мультикультурні споживачі помічають OOH-рекламу під час походу в магазини ще частіше: (темношкірі — 78%, латиноамериканці — 76%, азійці — 73%).

42% споживачів повідомляють, що OOH-реклама безпосередньо впливає на їхні рішення про покупку. Перебуваючи в магазині, три чверті дорослих (75%) помічають OOH-рекламу, причому значення цього показника вище серед людей у віці від 30 до 44 років (81%); тих, хто має річний дохід понад 100 тис. доларів (81%); споживачів з вищою освітою (85%).

Серед дорослих, які вважають OOH-рекламу дієвою, найбільший вплив на обсяг покупок в магазині мають повідомлення такого змісту: «купуй один — отримай два»; знижки та промокоди; безплатне доставлення чи поштове відправлення. Зокрема, іспаномовні дорослі більше, ніж усі інші дорослі, оцінюють вплив реклами безплатного доставлення/відправлення на обсяг покупок.

Стосовно того, які категорії роздрібної торгівлі найбільше виграють від розміщення OOH-реклами в безпосередній близькості до магазинів, дослідження показало, що найпоширенішими товарами, які дорослі купують офлайн, є:

  • харчові продукти
  • господарські товари
  • блюда з ресторанів (в т. ч. швидкого обслуговування)
  • ліки
  • одяг

Наразі більш ніж половина дорослого населення (52%) повідомляють, що купують харчові продукти кожного разу офлайн, тоді як іспаномовні та чорношкірі дорослі значно перевищують показники щодо особистої купівлі ліків та алкогольних напоїв.

Під впливом інфлюенсерів

Розповсюджена практика використання у рекламних кампаніях впливовців, контент-мейкерів та знаменитостей виявилася ефективною і у сфері OOH-реклами, де вкладені в рекламу кошти забезпечують високу рентабельність інвестицій. Опитування свідчить, що майже третина (31%) дорослого населення США з більшою ймовірністю придбає товар або послугу, коли в OOH-рекламі фігурує знайомий впливовець, контент-мейкер або знаменитість, причому найбільша ймовірність цього серед людей з вищою освітою (49%), з доходом домогосподарства понад 100 тис. доларів (46%), чорношкірих (44%) та віком 30—44 роки (42%).

OOH-реклама за участю впливовців, контент-мейкерів або знаменитостей також може впливати на активність у соціальних мережах: двоє з п’яти дорослих (39%) повідомили, що з більшою ймовірністю зроблять репост OOH-реклами зі знайомим впливовцем, контент-мейкером або знаменитістю. Цей показник ще вищий серед темношкірих (53%), латиноамериканців (50%), людей віком 30—44 роки (52%), тих, хто заробляє понад 100 тис. доларів (51%), або мають вищу освіту (51%).