Place Exchange

Place Exchange укріплює позиції на європейському ринку

9

Place Exchange, американський розробник SSP для алгоритмічної торгівлі DOOH-рекламою, розширив присутність на основних європейських ринках, а саме у Великій Британії, Франції, Німеччині, Італії, Нідерландах, Скандинавії та Іспанії. Тож тепер бренди можуть проводити DOOH-кампанії на 13 тисячах екранів, що знаходяться у власності таких європейських партнерів Place Exchange, як Global Netherlands, i-media, Ocean Outdoor, ACMS, Alight Media, Atmosphere TV, Blue Billboard, City Outdoor, Executive Channel Network, IQOOH, Limited Space, London Lites, Mass Media, Pixology Outdoor, Smart Outdoor, TuMedio, Zoom Media та інших. Розміщення може відбуватись як через омніканальні (наприклад, Google Display & Video 360, MediaMath, The Neuron, The Trade Desk, Yahoo DSP), так і спеціалізовані DSP. Мережа носіїв, до яких має доступ Place Exchange, розгалужена й забезпечує простий доступ до різноманітних форматів та середовищ, включаючи аеропорти, вулиці, продуктові магазини, спортзали, торговельні центри, транспортні вузли тощо.

Європа є ласим шматком ринку, з точки зору programmatic DOOH. За прогнозами Statista, до 2026 року витрати на алгоритмічну купівлю реклами в Європі сягнуть 120,8 млрд доларів. За даними Marketer, понад 94% всієї цифрової реклами у Великій Британії вже продається за допомогою технологій programmatic. Тож перехід до алгоритмічної торгівлі має відбутися і в царині OOH-реклами, як це раніше сталося з онлайн, мобільною, соцмедійною, телевізійною та аудіорекламою. Як ніколи раніше, маркетологи покладаються на переваги programmatic DOOH: більшу гнучкість, точніше таргетування на певну аудиторію, та оцінку ефективності на всіх етапах маркетингової лійки.