Place Exchange

Place Exchange отримала 20 млн доларів зовнішніх інвестицій і відокремилася від Intersection

1

Place Exchange, американська SSP для алгоритмічної торгівлі інвентарем OOH-реклами, повідомила про закриття раунду фінансування серії А в розмірі 20 млн доларів. Інвесторами виступили венчурні фірми Revolution Ventures та Tribe Capital. Залучені кошти компанія планує використовувати для розширення асортименту послуг, виходу на нові ринки, розвиток команди.

До пандемії OOH-реклама була каналом, що зростав найшвидше серед традиційних медіа. Очікується, що у 2021 році OOH-реклама буде рости активніше, ніж інші основні медіа. Зростання багато в чому обумовлено цифровізацією каналу, яка своєю чергою, відкрила двері алгоритмічній торгівлі інвентарем. Place Exchange знаходиться в епіцентрі цієї трансформації, спрощуючи планування, покупку, оптимізацію та вимірювання OOH-медіа омніканальними DSP.

SSP Place Exchange створена американським оператором OOH-реклами Intersection. Інвестиції Revolution Ventures та Tribe Capital дозволили платформі здобути повну незалежність від материнської компанії. Очолить Place Exchange Арі Бухальтер, який донедавна займав одночасно дві посади: гендиректора платформи та гендиректора Intersection.