СК Hiscox проводить у Великій Британії кросмедійну рекламну кампанію, в якій зображає гримаси долі, пов’язані з веденням власного бізнесу.
Кейси
Samsung креативно продемонструвала, що Galaxy Z Flip 5 займає менше місця в кишені, ніж iPhone.
Зважаючи на стрімке зростання температури повітря у Великій Британії, McDonald’s використовує спекотну погоду собі на користь.
Кампанія має на меті глобальний двіж з пошуком геть усіх постерів, так званий scavenger hunt.
OOH-кампанія для «розкладачки» Galaxy Z Flip 4 проходила на носіях в Сан-Паулу, і мала спеціально розроблений механізм для відкриття і закриття верхньої стулки макета телефону.
OOH-кампанія сервісу Florence складається з п’яти сюжетів, що побудовані на грі слів shift (зміна) та shit (не потребує перекладу).
З нагоди виходу моделей, Galaxy Z Fold5 та Flip5, креативна агенція Iris отримала завдання провести у Великій Британії вражаючу кампанію у зовнішній рекламі
На риштуванні будівлі, де скоро має відкритися магазин Ikea, з’явився банер у вигляді впізнаваної фірмової господарчої сумки.
Gymbox — перший бренд, що розмістив рекламу на даху лондонського автобуса.
Aldi звернулася до McCann Manchester із завданням створити для британського ринку кампанію для підвищення обізнаності про умови оплати праці та сприяння найманню персоналу.