Сер Девід Аттенборо, британський телеведучий і натураліст, один з піонерів документальних фільмів про природу, представив громадськості новий проєкт про рослинний світ — The Green Planet AR Experience.
Кейси
За кілька днів до релізу відеоігри Dying Light 2 в Лондоні з’явилися брендовані даблдекери та реклама на сітілайтах (не така моторошна, як у Варшаві).
Співпраця двох американських мегабрендів — Batman і Oreo — втілилося в незвичайну Out Of Home кампанію у Великій Британії.
Twitter розмістив зовнішню рекламу з твітами відомих людей, в яких вони колись мріяли про славу, і їх же фотографіями в момент слави.
Для реалізації проєкту влада міста співпрацюватиме з письменником Мартіном Сматаною, який написав книгу «Рік хороших новин».
Маркетингова комунікація ґрунтується на аналізі користувацьких уподобань і виступає своєрідним термометром популярної культури.
Схоже, гігантська триколірна кицька з Токіо вже має приятеля. Ним став робот-пилотяг Roomba.
Microsoft запустила першу в історії Великої Британії DOOH-кампанію з використанням британської мови жестів, щоб привернути увагу до теми інклюзивності й, зокрема, інструментів доступності.
Два справжніх австралійця, чоловік і жінка, сидячи на білбордах, відповідали перехожим на питання про шоколад.
За допомогою сюжетів, що комічно показують проблеми, які виникають під час транспортування або збирання меблів, компанія Fernish пропонує послуги, що дозволяють уникнути труднощів.