Освітня OOH-кампанія пояснює, що паролі на кшталт «123456», «shit» і «dick», з точки зору безпеки, — так собі.
Кейси
Заклад провів пряму трансляцію життя своїх мешканців на цифрових сітілайтах в центрі міста.
Агенція Leo Burnett London створила серію простих і впізнаваних постерів для Mcdonald’s.
Канадська художня галерея метафорично анонсувала виставку Pre-Shrunk Show.
Напередодні Дня всіх закоханих «Сільпо» за допомогою білбордів висловило почуття до METRO, «АТБ», Novus, «Великої Кишені» та інших конкурентів.
Гігантська реклама смартфона з’явилася в Дубаї, Лондоні й Бангкоку.
Для просування циклу екологічних програм «Ідеальна планета» BBC Creative задіяв власні білборди, щоб наочно продемонструвати, що саме люди є руйнівною силою на планеті.
Американський D2C-бренд котячого корму Smalls почав іміджеву кампанію з соціальним підґрунтям.
Горілка GameDay під час Супербоула буде показувати на білбордах в Тампа-Бей пости уболівальників.
Rebel Kitchen зашифрував на білбордах приховані послання, що фактично ображають президента Трампа.