Тези Lamar Advertising на конференції Morgan Stanley
Виступ Шона Рейлі, генерального директора оператора OOH-реклами Lamar Advertising, на конференції Morgan Stanley Tech, Media & Telecom 2022, як і доповідь його колеги, про яку ми писали минулого тижня, мав позитивний характер. Нижче наведені основні тези.
Про перспективи
Ми почуваємося чудово. Якщо говорити про четвертий квартал, побили рекорд за всіма фінансовими показниками. Імпульс не затух, ми бачимо, що тенденція зберігається. На разі маємо зелене світло звідусіль.
Про політичну рекламу
Почнеться пізніше. Передбачити непросто. За прогнозами, цього року маємо поставити рекорд.
OOH-реклама зростає швидше за ВВП США
Як правило, витрати на OOH-медіа зростають зі швидкістю, яка дещо випереджає темп зростання ВВП. І ще наш ринок зазвичай зростає трохи швидше за весь медійний ринок в США.
Про рентабельність грошових потоків
Зараз це 44%, а завдання до кінця року — 47%.
Зростання цін на бензин не повинно вплинути на основні географічні ринки компанії
Інтуїція підказує, що попит на щоденні поїздки на роботу й назад не сильно еластичний. Потрібно відвозити дітей в школу, треба добиратися на роботу. Ось попит на поїздки з метою дозвілля влітку — це високоеластична історія, тут, швидше за все, буде просідання.
Про категорії рекламодавців
У четвертому кварталі на 35% зросли відеоігри. Вибуховий ріст спостерігався в охороні здоров’я, хоча категорія швидше за все дещо заспокоїться. 9 з 10 найбільших категорій відчувають себе добре. Відставання поки в розвагах, дозвіллі та спорті, але це ненадовго. «Автомобілі» в порядку: як раніше категорія займала близько 6% наших продажів, так і зараз близько того.
Про поглинання
Минулого року ми вклали понад 300 млн доларів. Багато невеликих угод. Кожна в середньому на 6 млн. Думаю, цей рік буде таким же. Ми вже завершили угоди на 50 млн. Ще 110 млн — в угодах про намір.