out-front_image

Австралійську систему галузевих досліджень очікує великий апдейт

14

Асоціація зовнішньої реклами Австралії (OMA) значно оновила систему галузевих досліджень MOVE. Про це стало відомо під час інтернет-конференції Outdoor Out-Front, яку OMA провела 9 листопада.

Основне нововведення полягає в тому, що в дослідженнях з’явиться цифровий сегмент OOH-реклами. Доступ до нової інформації рекламодавці та агенції отримають 1 січня 2022 року.

Ще одна новинка в MOVE — якісний показник дієвості кампаній Neuro Impact Factor.

В оновлення включено й документ зі стандартизації термінології, характеристик конструкцій, процесів. Завдання документа — сприяти переходу учасників галузі до продажів по «частці часу» (Share of Time) в якості спільної валюти. Share of Time являє собою виражену у відсотках частку часу відтворення сюжету від загальної тривалості експонування за певний і узгоджений період (загальна тривалість експонування охоплює контент інших рекламодавців, алгоритмічні покази та інші комерційні домовленості). Планування кампаній з урахуванням Share of Time спростить для агенцій та рекламодавців закупівлю інвентарю за місцем розташування і навколишнім середовищем, і в підсумку полегшить вирішення комунікаційних завдань.

Також в ході заходу стало відомо, що австралійська галузь з наступного року бере курс на досягнення вуглецевої нейтральності. Галузь розрахує обсяг викиду вуглекислого газу, пов’язаного з рекламною діяльністю, і запропонує учасникам ринку способи знизити або компенсувати вплив на природу.