DOOH-креатив, що оновлюється, запам’ятовується краще, — дослідження
Австралійський оператор out of home реклами QMS представив результати нейробіологічного дослідження ефективності різних креативних підходів в OOH-рекламі.
В ході експериментів, що тривали кілька днів, QMS і дослідницька компанія Neuro-Insight спостерігали за тим, як людський мозок реагує на рекламу, розміщену на класичних і цифрових OOH-носіях.
Дослідження показало, що перенесення в довготривалу пам’ять — а це багато в чому визначає ефективність кампанії — відбувається активніше у тих, хто контактує з рекламою бренду, яка з плином часу змінюється. Креатив, що оновлюється, ближче до п’ятого дня експонування дає на 38% кращий результат, ніж статичний креатив.
В одній з найефективніших кампаній дослідження, що складалася з 30 сюжетів в 15 категоріях, були повною мірою використані можливості DOOH. Проста зміна сюжету — уточнення дня тижня і температури повітря — поліпшила результат на 18% в порівнянні із середнім значенням для DOOH-кампаній.
Дослідження також показало, що попри те, що статичні рекламні сюжети добре вирішують іміджеві завдання, саме креатив, що оновлюється, дозволяє брендам більш ефективно передавати нову інформацію та робити комунікацію багатошаровою.