comScore_Logo

Демографічні профілі Comscore з’явилися в програматик-платформі Vista Media

0

Vistar Media стала першою платформою для алгоритмічної торгівлі інвентарем DOOH-реклами, що пропонує клієнтам таргетинг на основі аудиторної аналітики Comscore.

Американська дослідницька компанія Comscore і постачальник технологій для алгоритмічної торгівлі DOOH-рекламою Vistar Media підписали угоду про партнерство. У рамках співпраці Comscore надаватиме користувачам програматик-платформи Vistar Media дані «Comscore Audience Activation», а саме — профілі аудиторії, що містять соціально-демографічну інформацію, персони, дані про кросплатформенне медіаспоживання.

Стрімкий розвиток алгоритмічної торгівлі DOOH-рекламою супроводжується підвищеним попитом з боку рекламодавців на більш детальні дані про аудиторію, які здатні забезпечити більшу дієвість кампаній. Завдяки новому джерелу аудиторних даних Vistar Media зможе зі свого боку сприяти розвитку сегмента DOOH-реклами й полегшити придбання відповідного інвентарю в рамках омніканальної медіакупівлі. Тепер клієнтам-покупцям Vistar Media доступні такі ж профілі («корд-каттери», «поціновувачі реаліті-шоу» і багато інших), що і рекламодавцям, які користуються іншими медіа.

Vistar Media — перша на OOH-ринку платформа, що запропонувала клієнтам таргетинг на основі аналітики Comscore, яка давно стала звичною для реклами на десктопах, мобільних пристроях, CTV і в подкастах. Мета співпраці — зробити так, щоб рекламодавці могли використовувати однакові дані для таргетингу в різних каналах.