OAAA_letter_logo

Минулий рік став рекордним для американської галузі OOH-реклами

24

Згідно з даними Американської асоціації Out Of Home реклами (OAAA), минулого року виторг галузі зріс на 20,7% порівняно з 2021 роком, і склав 8,6 мільярда доларів. Це важлива віха для американського OOH-ринку, оскільки торік він перевершив рекорд, встановлений у 2019 році. Ця новина збігається з результатами нещодавнього дослідження Magna, яке свідчить, що у 2022 році OOH-реклама в США зросла більше, ніж інші ключові рекламні канали.

Основним фактором зростання став цифровий сегмент (DOOH), розмір якого зріс на 24,2% порівняно з 2021 роком. Це вже другий рік поспіль, коли DOOH зростає більш ніж на 20%. Загалом американський ринок OOH-реклами продемонстрував зріст на двозначне число в усіх чотирьох категоріях: білборди, вуличні меблі, транзитна та внутрішня реклама.

Якщо говорити про кінець 2022 року, в четвертому кварталі загальний виторг галузі зріс на 8,4%, тоді як дохід від цифрового сегмента зріс на 30,5% порівняно з аналогічним періодом 2021 року.

Ринок OOH-реклами досяг нового максимуму виторгу, який ми не очікували до 2025 року через пандемію. Вважаю,  це досягнення стало можливим завдяки тому, що бренди та агенції розуміють потенціал OOH-реклами як креативної платформи на національному, регіональному та місцевому рівнях. Цей рекламний канал зведено на міцному фундаменті, що дозволяє стрімко розвиватись та надає маркетологам можливості, притаманні діджитал-рекламі з її швидкістю й масштабованістю.Анна Багер, президентка й генеральна директорка OAAA
У 2022 році американська OOH-реклама, зрісши на 18%, вже перевищила максимальний обсяг виторгу доковідних часів. Цей результат був частиною світового відновлення галузі у 2021—2022 роках, однак американський ринок став одним з небагатьох, що повністю відновилися менш ніж за два роки. Торік OOH-реклама була найбільш швидкорослим каналом, що випередив навіть такі цифрові медіа як пошукова та соцмедійна реклама, і це при тому, що загальний обсяг рекламного ринку США зріс більш як на 7%. Сприйняття OOH-реклами як масштабованого, адресного та репутаційно безпечного каналу збереже її привабливість у 2023 році й надалі.Вінсент Летанг, виконавчий віцепрезидент Magna з досліджень світових ринків

До десятки найбільших рекламодавців у 2022 році увійшли: Apple, McDonald’s, Amazon, Panera, Google, American Express, T-Mobile, Disney, Coca-Cola та Universal Pictures. Переміщення Apple на перше місце стало можливим завдяки 27-відсотковому збільшенню медіаінвестицій компанії порівняно з 2021 роком.

Інші цікавинки:

  • 88 зі 100 найбільших OOH-рекламодавців збільшили витрати на OOH-рекламу з 2021 року
  • 24 зі 100 найбільших OOH-рекламодавців збільшили витрати на OOH-рекламу більш ніж удвічі (у порядку зростання у відсотках): VRBO, Stellantis, Novo Nordisk, Pinterest, Univision, Airbnb, Pfizer, IHG, Paramount, Panera, Intel, Expensify, Hermes, Peacock, Capital One, United Airlines, Live Nation, Sony, Southwest Airlines, LVMH, Uber, Samsung, Bank of America, L’Oreal
  • 26 зі 100 найбільших OOH-рекламодавців належали категорії IT-компаній або D2C-брендів: Airbnb, Amazon, Apple, Audible, BetMGM, Carvana, ClickUp, Comcast, DoorDash, Expensify, Facebook, FanDuel, Google, GrubHub, Hulu, Intel, Live Nation, Netflix, Peacock, Pinterest, Samsung, T-Mobile, Uber, Verizon, VRBO, William Hill