OAAA_letter_logo

Американський OOH-ринок зростає в складних економічних умовах

3

За даними Американської асоціації OOH-реклами, обсяг галузевого виторгу в першому кварталі 2023 року зріс на 1% в порівнянні зі значенням показника за аналогічний період минулого року, і склав 1,82 млрд доларів.

Попри економічні негаразди, квартальний результат став другим за обсягом Q1 в історії американської OOH-реклами, а також випередив Q1 2019. Цифровий сегмент, на долю якого припадає понад 31% виторгу, зріс на 4,3% в порівнянні зі значенням показника за аналогічний період минулого року. Сегмент зовнішньої реклами (Billboards) зріс на 1,9%.

Попри складнощі на рекламному ринку, OOH-медіа демонструє стійкість й в першому кварталі цього року. Канал займає вигідне положення з огляду на здатність створювати обізнаність та зацікавлювати у вирішальні моменти [впродовж дня]. Нещодавні дослідження The Harris Poll та Morning Consult свідчать, що OOH-реклама викликає зацікавлення у відвідувачів магазинів та підтверджує нашу силу як результативного каналу маркетингової комунікації.Анна Багер, президентка й генеральна директорка Американської асоціації OOH-реклами (OAAA)

П’ять з десяти найбільших категорій рекламодавців збільшили обсяги розміщення, причому дві — на двозначні числа. Категорія «Громадський транспорт, готелі та курорти» зросла на 40%, а «Школи, табори та семінари» — на 17,3%, що свідчить про зростання попиту на враження та події у фізичному вимірі.

П’ять з десяти найбільших категорій OOH-рекламодавців збільшили обсяги розміщення більш ніж на чверть в порівнянні зі значенням показника за аналогічний період минулого року:

  • Юридичні послуги +40,4%
  • Релігійні, благодійні та гуманітарні організації +37,5%
  • Коледжі та університети +29,5%
  • Вітчизняні готелі та курорти +29,1%
  • Ресторани швидкого обслуговування +24,5%

Десятка найбільших рекламодавців (у порядку зменшення): Apple, McDonald’s, American Express, Expedia, Verizon, Dunkin, JP Morgan, T-Mobile, Coca-Cola та IHG.

Чотири з п’яти серед сотні найбільших OOH-рекламодавців збільшили витрати на канал порівняно з першим кварталом 2022 року, а понад чверть (26%) — більш ніж удвічі. П’ятірка найбільших рекламодавців з найвищим відсотком збільшення витрат порівняно з першим кварталом 2022 року: Meta, City University of NY, Emirates Airlines, HeGetsUs.com та Chrysler.

23% серед сотні найбільших OOH-рекламодавців — компанії зі сфери IT та D2C-бренди, включаючи ці вісім компаній, що увійшли до топ-20 (за обсягом витрат): Apple, Expedia, Verizon, T-Mobile, Amazon, Uber, Netflix та FanDuel.