Австралійський OOH-ринок істотно зріс в Q1 2023
За оцінкою Асоціації зовнішньої реклами Австралії (OMA), дохід галузі Out Of Home реклами в першому кварталі 2023 р. збільшився на 11,8% в порівнянні з аналогічним періодом 2022 р.: з 232,1 млн до 259,4 млн доларів.
Доля цифрового сегмента OOH-медіа зросла до 67,6%. У відповідний період минулого року вона складала 57,6%.
Після перетину відмітки у 1 млрд доларів річного виторгу у 2022 році для галузі немає нічого неможливого. Тож, я очікую на подальше зростання, рушійною силою якого будуть OMA та MOVE.Елізабет Макінтайр, генеральна директорка OMA
Відповідно до галузевого прогнозу, середньорічні темпи зростання протягом наступних чотирьох років будуть на рівні дев’яти відсотків. Серед основних факторів зростання — постійні інвестиції в рекламний інвентар, оновлення системи галузевих досліджень MOVE до версії 2.0 й подальше зростання об’єму алгоритмічної торгівлі.