В його основі лежить штучний інтелект, що в режимі реального часу прогнозує переміщення аудиторії.
Технології
JCDecaux OPTIX послуговується технологією машинного навчання для перевірки візуальної ефективності та прогнозування результативності креативу.
Агенція пропонує клієнтам в США нову опцію — виготовлення постерів і полотен з фотокаталітичним покриттям, що нейтралізує викиди вуглекислого газу й очищає повітря.
Визначенням і підрахунком займається модуль комп’ютерного зору й алгоритм штучного інтелекту.
DOOH — сучасна і покращена версія класичної OOH-реклами. У неї є все необхідне для залучення уваги й побудови серйозного охоплення. Наразі розкрито далеко не всі можливості цього медіа, але сам канал давно готовий виводити бренди на найвищий рівень.
Adomni, Broadsign, Place Exchange, Verizon Media, VIOOH і Vistar Media стандартизують поняттєвий апарат цифрової out of home реклами з метою спрощення алгоритмічної торгівлі інвентарем.