Агенції та бренди отримали змогу в алгоритмічний спосіб розмістити рекламу на цифровому інвентарі провідних європейських операторів OOH-реклами.
Технології
Британське галузеве об’єднання Outsmart впроваджує систему відстеження та верифікації OOH-реклами — Playout.
DMP австралійського DOOH-оператора QMS буде доповнена транзакційними даними Visa, що надаються через платформу обробки та аналізу мобільних даних Hemisphere Digital.
Оператор мобільного зв’язку оголосив про покупку Octopus Interactive, найбільшого в США оператора інтерактивних екранів в Uber та Lyft.
Новий різновид зовнішньої реклами стає все більш популярним. Однак експерти попереджають про інформаційне перевантаження.
Угода Ocean Outdoor і Admix відкриє дорогу цифровим білбордам всередині ігрового простору.
Тепер американські рекламодавці можуть купувати DOOH-аудиторію за давно знайомими й звичними для них профілями Comscore
Завдяки інтеграції даних Catalina, Epsilon, IRI і NCSolutions в рішення In-Flight Sales Analysis рекламодавці отримали можливість на льоту оптимізувати DOOH-кампанії — в залежності від того, як реклама впливає на продажі.
Інструмент призначений для оцінки читабельності рекламних сюжетів і створення ілюстрацій для клієнтських презентацій.
Австралійський оператор OOH-реклами oOh!media розпитав засновника Seedooh Тома Ріхтера про значення верифікації для майбутнього out of home реклами.