624167-700×364

61% відповідальних співробітників у рекламній сфері вважають DOOH найкращим способом охопити молодь

15

Нове дослідження американської рекламної платформи Alfi виявило, що 61% керівників вищої ланки в рекламній сфері переконані, що DOOH-реклама є найбільш ефективним способом охоплення молодих споживачів, аудиторії, яка технологічно підкована, соціально активна й високо мобільна, а тому, вірогідно, схильна до взаємодії з out of home медіа.

86% респондентів вважають, що люди, які багато переміщаються, знаходяться в активному стані, що характеризується підвищеною алертністю і готовністю взаємодіяти з бренд-комунікацією. На думку опитаних, ймовірність того, що молоді заможні люди будуть ретранслювати повідомлення брендів через сарафанне радіо й соціальні медіа, а також генерувати пошукові запити з мобільних пристроїв після взаємодії з DOOH вище, ніж після контакту з іншими медіа.

В умовах, коли веббраузери все частіше блокують файли cookie, а люди масово повертаються на стадіони та в аеропорти, а також користуються райдшерингом, обсяг ринку DOOH-реклами зростатиме, оскільки рекламні вкладення швидко переміщаються в сегмент out of home. Попри схильність до уникання реклами та малий обсяг споживання традиційних медіа, молодь проводить більше часу поза домом і більше контактує з цифровими медіа, що робить її ідеальною ціллю для DOOH-реклами.Пітер Бордес, в. о. генерального директора Alfi

На питання про категорії, в яких спостерігатиметься найбільше зростання вкладень в DOOH, респонденти відповіли наступним чином: розваги й медіа (76%), фінанси (62%), мода (59%), краса і здоров’я (52%).

Дослідження у формі онлайн-опитування проведено компанією PureProfile. У вересні 2021 р. вона опитала 100 відповідальних співробітників у рекламній сфері в США, Великій Британії, Канаді, Китаї, Франції, Німеччині та ОАЕ.