Shot On iPhone_Sydney

Ефективна OOH-реклама: ідеальний баланс мистецтва та науки

6

Джино Сесто, засновник і генеральний директор медійної агенції Dash Two

Пам’ятаєте галас довкола кампанії Apple „Знято на iPhone“? Це чудовий приклад того, що OOH-реклама, зокрема цифровий її різновид, є потужним і впливовим каналом маркетингової комунікації. Створюючи та розміщуючи рекламу на білбордах, автобусних зупинках та екранах, ви можете охопити широку аудиторію, підвищити обізнаність про бренд та вплинути на продажі.

Однак результативність OOH-реклами не досягається самим лише розміщенням яскравого сюжету на білборді чи екрані. Створення дієвої кампанії потребує гармонійного поєднання мистецтва та науки. Щоб створювати результативні кампанії, що відгукнуться аудиторії, потрібно поєднувати ідею, дизайн і візуальну естетику з продуманим плануванням, дослідженнями та прийняттям рішень на основі даних.

Мистецтво Out Of Home реклами

Мистецька складова OOH-реклами полягає у створенні візуально переконливих, емоційно насичених повідомлень, що запам’ятовуються та привертають увагу аудиторії. Дизайнери поєднують креативну майстерність з неординарними ідеями, щоб привернути увагу глядачів і донести до них потрібне повідомлення. Щоб мати успіх на всіх фронтах потрібно вміти ігнорувати правила й створювати унікальні концепції. OOH-реклама, що виглядає шаблонно, навряд чи приверне увагу глядачів або закарбується в пам’яті.

Одним з найважливіших аспектів мистецтва OOH-реклами є її емоційний вплив на глядачів. Реклама, що викликає сильні емоції, з більшою ймовірністю запам’ятовується, поширюється та спонукає до дії. OOH- та DOOH-реклама, що резонує з цільовою аудиторією, підвищує обізнаність про бренд та сприяєи зростанню продажів.

Створити візуально привабливу OOH-рекламу можна по-різному. Можна, наприклад, поєднувати насичені контрастні кольори, аби привертати увагу людей, виділяючись на тлі навколишнього середовища. Щоб справити незабутнє враження на глядачів можна й вдало використовувати негативний простір або просто створити мінімалістичний дизайн.

Деякі приклади візуально привабливої OOH-реклами:

  • Класична зовнішня реклама Coca-Cola із зображенням Санта-Клауса. Завдяки яскравій червоно-білій палітрі вона вдало поєднує Санту з миттєво впізнаваним рукописним логотипом. Розміщуючи рекламу там, де її бачитиме величезна кількість людей, Coca-Cola створює у свідомості споживачів стійку асоціацію між брендом і святами.
  • Кампанія Volkswagen „Think Small“, що поєднала мінімалістичний дизайн з кмітливим текстом, щоб виділитися на тлі інших білбордів.

Гумор також є популярним засобом в OOH-рекламі, оскільки допомагає створювати позитивні емоційні зв’язки та сприяє запам’ятовуваності.

Наука Out Of Home реклами

Якщо мистецтво OOH-реклами зосереджується на візуальному дизайні та емоційному впливі, наука — на продуманому плануванні, дослідженнях та прийнятті рішень на основі даних. І магія саме в цьому, адже можна використовувати різноманітні тактики для створення ефективних кампаній, що охоплять потрібну аудиторію в правильному місці з відповідним повідомленням.

Ось кілька базових складових науки OOH-реклами:

  • Продумане планування та дослідження. Перед початком кампанії ретельно дослідить цільову аудиторію. Отримана інформація дозволить визначити інтереси, цінності та мотивацію аудиторії. Використовуйте її для створення дизайну, формулювання повідомлень та вибору місць, щоб досягнути відгуку у глядачів, налагодити емоційний зв’язок, підвищити обізнаність про бренд, зацікавити та вплинути на продажі.
  • Вимірювання ефективності. Відстежуйте та аналізуйте кількість показів, CTR та конверсії, щоб мати змогу оцінити результати кампанії та приймати подальші рішення на основі даних для оптимізації розміщення задля максимального ефекту.
  • Вибір місць. Обов’язково враховуйте такі фактори, як інтенсивність пішохідних і транспортних потоків, видимість носіїв та соціально-демографічні показники. Продумано розміщуючи рекламу в місцях з високим трафіком або в місцях, де найімовірніше перебуває цільова аудиторія, ви збільшуєте шанси на те, що рекламу побачать і вона зацікавить.

Дивовижний перетин мистецтва та науки

Дієва OOH-реклама існує саме на цьому перетині, оскільки креативність та прийняття рішень на основі даних разом працюють задля створення ефективних кампаній. У цьому твердженні є кілька важливих моментів:

  • Креативність в OOH-рекламі полягає не лише у створенні візуально привабливих сюжетів, а й у використанні даних для визначення, якими мають бути: дизайн, повідомлення, місця розміщення. Наприклад, можна послуговуватись даними про аудиторію для визначення кольорової палітри, вибору шрифту та стилю мовлення.
  • Прийняття рішень на основі даних в OOH-рекламі вимагає неординарних підходів для точної інтерпретації даних та прийняття обґрунтованих рішень. Аналізуючи результати попередніх кампаній, можна визначити, що працює, а що ні, і застосовувати ці знання до майбутніх розміщень.

Оскільки світ стає дедалі більш цифровим, маркетологи мають постійно відшукувати баланс між креативністю з аналітикою та новими технологіями, такими як штучний інтелект і доповнена реальність.