Тенденции

Рік попереду: 2023. Погляд агенції Kinetic

Рік попереду: 2023. Погляд агенції Kinetic

Реклама має за мету створення майбутнього попиту. Коли фінансові спроможності обмежені, люди уважніші до ціни й готові перемикатися на інші бренди, а відтак реклама має наполегливіше працювати, щоб донести людям, чому витрати на покупку того варті.

У 2022 році на ринок алгоритмічної DOOH-реклами очікує успіх, — VIOOH

У 2022 році на ринок алгоритмічної DOOH-реклами очікує успіх, — VIOOH

Сторонні файли cookie відходять у минуле; рекламодавці частіше включають pDOOH в кросмедійні кампанії; канал стає доступнішим для МСБ; прогрес в технологіях мобільного зв’язку і метавсесвітів — на думку генерального директора VIOOH Жана-Крістофа Конті, все це — фактори, що сприятимуть успіху pDOOH в цьому році.

В 2022 году рынок алгоритмической DOOH-рекламы ожидает успех, — VIOOH

В 2022 году рынок алгоритмической DOOH-рекламы ожидает успех, — VIOOH

Сторонние файлы cookie уходят в прошлое; рекламодатели чаще включают программатик-DOOH (pDOOH) в кроссмедийные кампании; канал становится доступнее для МСБ; прогресс в технологиях мобильной связи и метавселенных — по мнению генерального директора VIOOH Жана-Кристофа Конти, все это — факторы, которые будут способствовать успеху pDOOH в этом году.