Тенденции

Три тенденції в OOH-рекламі, що збережуть актуальність і у 2022 році

Три тенденції в OOH-рекламі, що збережуть актуальність і у 2022 році

На думку експерта британського оператора OOH-реклами Clear Channel, в найближчі роки нас чекає: 1) частіше використання OOH-медіа «онлайн»-брендами; 2) використання OOH-реклами для озвучування корпоративної позиції з суспільно значущих питань; 3) більше спецпроєктів в якості трампліну для PR.

Три тенденции в OOH-рекламе, которые сохранят актуальность и в 2022 году

Три тенденции в OOH-рекламе, которые сохранят актуальность и в 2022 году

По мнению эксперта британского оператора OOH-рекламы Clear Channel, в ближайшие годы нас ожидает: 1) более частое использование OOH-медиа «онлайн»-брендами; 2) использование OOH-рекламы для озвучивания корпоративной позиции по общественно значимым вопросам; 3) больше спецпроектов в качестве трамплина для PR.