emarketer-logo-vector

OOH реклама дедалі більше стає цифровою, — eMarketer

29

До кінця 2020 року витрати на DOOH рекламу збільшаться на 1,6%, а у 2021 — понад 19%. Згідно з прогнозом eMarketer, OOH реклама все більше переходить у цифровий формат.

Вже до кінця цього року аналітики прогнозують, що цифровою буде третина всієї out of home реклами. Для порівняння: п’ять років тому лише 17% OOH реклами було цифровою. eMarketer пише, що у 2023 році рекламодавці витрачатимуть на DOOH майже на мільярд доларів більше, ніж зараз, тож близько 42% витрат на OOH припаде саме на цифровий сегмент цього медіа.

US DOOH spending 2019-2023

Крім того, у США зростає кількість DOOH носіїв. За інформацією Американської асоціації OOH реклами, за останні чотири роки кількість діджитал-білбордів виросла на 43% — з 6,7 тис. до 9,6 тис.

US Digital Billboards 2016-2020

За даними eMarketer, D2C рекламодавці використовують все більше цифрової зовнішньої реклами — на рівні з телебаченням, щоб охопити аудиторію, якої не дістатися за допомогою онлайн-інструментів.