BBC A Perfect Planet_1

«OOH-реклама — чудова можливість для піару», — креативний директор BBC Creative

1

Попри приналежність до однієї з найбільших у світі телерадіокомпаній, топ-менеджер внутрішньої креативної агенції BBC Creative вважає, що зовнішня реклама має просувати контент BBC незалежно від телевізійної реклами.

Джеймс Крос, креативний директор BBC Creative, виступив на організованому виданням Adweek заході Elevate: Out Of Home, де розповів про нове в просуванні популярних телесеріалів та спортивних заходів.

«До створення зовнішньої реклами ми ставимося як до важливих зйомок… для нас це не просто двомірний носій. Ми закликаємо своїх креативників бути сміливими й мітити високо», — сказав Крос, пояснюючи мислення, з якого починається кожен проєкт зовнішньої реклами.

Одним з таких гучних проєктів став білборд телесеріалу «Дракула». Коли вечоріло, спеціальним чином розташовані на постері кілочки відкидали тінь у вигляді голови графа-кровопивці.

Крос вважає, що успіх цього спецпроєкту полягає в піар-шлейфі, який і донині, через два роки, тягнеться за ним. Разом з тим він визнає, що команда тепер змушена особливо ретельно стежити за тим, щоб не було самоповторів.

«Ми зрозуміли: коли робиш щось в реальному світі, це дуже легко поширюється в інтернеті. Тобто простір out of home підходить для цього просто ідеально», — продовжив Крос.

Мірилом успіху подібних проєктів є те, чи діляться ними й чи обговорюють їх: «Ми не великий гравець з точки зору медіакупівлі… перед нами стоїть питання — як зробити так, щоб про нас хотіли говорити [в інтернеті]».

Окрім соцмедіа просування телеконтенту покладається і на рекламу в кінотеатрах. Однак саме зовнішня реклама, як з’ясувалося в останні роки, сприяє підвищенню обізнаності про деякі події, особливо коли інхаус-команда має можливість реагувати на прямі трансляції, такі як результати матчів за участю футбольної команди Англії.

За словами Кроса, його колеги роблять два варіанти матеріалів в прив’язці до спортивного заходу. Це дозволяє проводити комунікацію максимально доречно, приєднуючись до загального обговорення з релевантним повідомленням.

З недавнього — для просування документального серіалу «Ідеальна планета» BBC Creative розмістило зовнішню рекламу зі спецефектами.

«На це звертають увагу, і це здорово», — сказав Крос, маючи на увазі те, що зовнішня реклама має створювати обговорення.

«Ви миттєво стаєте частиною попкультури, що, власне, всі ми й намагаємося зробити в своїй індустрії».