Дослідження

Керівництво й завдання Індустріального комітету зовнішньої реклами в 2022 році

Керівництво й завдання Індустріального комітету зовнішньої реклами в 2022 році

Головою ІКЗР обрано Юрія Чаруху, директора BigBoard. Технічний комітет очолив Вадим Гусаченко, керівник інформаційно-аналітичного відділу «Октагон-Аутдор». PR-комітетом керуватиме PR-директорка «РТМ-Україна» Тетяна Денисюк.

У Новій Зеландії затвердили формулу мультиплікатора показів

У Новій Зеландії затвердили формулу мультиплікатора показів

Учасники комітету pDOOH новозеландського відділення Бюро інтерактивної реклами затвердили формулу розрахунку мультиплікатора показів, якою слід користуватися при алгоритмічному продажу інвентарю цифрової OOH-реклами.

Соціальні медіа підсилюють ефект від OOH-реклами, — дослідження

Соціальні медіа підсилюють ефект від OOH-реклами, — дослідження

Відповідно до результатів нового споживацького дослідження, OOH-реклама в поєднанні з соціальними медіа видається дієвим інструментом для побудови охоплення серед представників молодих поколінь.

84% директорів з реклами мають намір включати програматик DOOH в кросмедійні кампанії, — дослідження VIOOH

84% директорів з реклами мають намір включати програматик DOOH в кросмедійні кампанії, — дослідження VIOOH

Платформа для планування та алгоритмічної торгівлі цифровою out of home рекламою VIOOH опублікувала щорічний звіт, згідно з яким у programmatic DOOH хороші перспективи.