Промо з ліжок та інтрижок, бо на KLO багато знижок
Ідею розробили в креативній агенції Michurin
Про знижку до −5 грн за літр пального на АЗС KLO чули усі. Тому чергове нагадування про неї ризикувало звучати як шум. Ми вирішили не вигадувати «більше ніж знижку», а чесно показати її.
Якщо всі вже знають, нехай не зможуть забути.
Так з’явилася ідея про свідому мнемоніку. Ми зробили знижку тією самою піснею, яку не можеш викинути з голови увесь ранок. Такий собі guilty pleasure у стилі «нума нума йей» та «па-па американо».
Для цього ми створили абсурдні образи вогнерогих оленів, окунів-перукарів та кото-переповнених ліжечок. Новий сюжет виходив кожен місяць.
Коли нам почали надходити відгуки на прилипучих окунів та котиків, ми зрозуміли — мета досягнута. Це підтвердили і реакції у соцмережі.
Одного пана наша кампанія навіть надихнула на цілу оду про KLO.